ايران رکورد سرطان را خواهد شکست!!!
سه شنبه 22 شهريور 1390 ساعت 12:9 | بازدید : 844 | نویسنده : جالب ترین ها | ( نظرات )

 

ايران رکورد سرطان را خواهد شکست!!!

soya lectin که در ايران به "لسيتين" معروف است پروتئين گياهی است که به کربوهيدرات خاصی تبديل ميشود و مورد ما همانطورکه پيدا است پروتئين سويا ميباشد كه مانند عسل رقيق است. اين لسيتين در ايران توليد نميشود و دارای دوگونه ميباشد، صنعتی و خوراکی که اختلاف قيمت آنها 6 تا 9 برابر است (بستگی به کشور فروشنده دارد) لسيتين صنعتی بيشتر در صنعت رنگ به کار ميرود و خوراکی آن بيشتر در صنعت شکلات سازی.

     مثلا شركت مينو در ماه حدود 60 تن مصرف دارد. شما اگر در اسناد گمرکی کنکاش کنيد متوجه ميشويد که آخرين پارتی لسيتين خوراکی ترخيص شده از گمرک به تاريخ سال 1365 بوده و از آن تاريخ هزاران تن شکلات و آب نبات با لسيتين صنعتی سرطان زا درست شده است. جالب است که بدانيد اين لسيتين ها در گمرک تحت نام خوراکی وارد ميشود ولی قيمت همه آنها درحد لسيتين صنعتی است.

     لذا مقتضي است اين آگهي را به ديگران اعلام نمائيم و از مصرف شكلات هاي ايراني بخصوص براي بچه ها خودداري نمائيم.


|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14


جالب ترین فیلم های خارجی
دو شنبه 21 شهريور 1390 ساعت 14:57 | بازدید : 907 | نویسنده : جالب ترین ها | ( نظرات )

برای دیدن جالب ترین فیلم های خارجی به سایتhttp://www.iwatchmoviesonlinefree.com/   مراجه نمایید.

|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13


گلگسی فیت
چهار شنبه 2 فروردين 1386 ساعت 19:1 | بازدید : 684 | نویسنده : جالب ترین ها | ( نظرات )

سلام به کسایی که می خواهند برای خود موبایل جدید بخرند

قرار است که در جالب ترین ها 5 گوشی سامسونگ و htc به شما معرفی کنیم .

تمام این موبایل ها هم سیستم عامل اندروید دارند.

اولین گوشی گوشی خودمه که خیلی هم از ان راضی هستم .

این شما و این هم Samsung Galaxy Fit S5670

 

خوب: قیمت مناسب، دوربین 5 مگاپیکسل.طراحی خوش دست.سیستم عامل اندرود.قابلیت ارتقاع مموری تا32 گیگ. جی پی اس . وایرل اس. (قیمت در روز 25 فرور دین از 355هزار تومان تا 420هزار تومان)

بد: عمر کم باتری (باتری حدود 24 ساعت شارژ نگه می دارد).

پیشنهاد: رقابت خوش قیمت های اندرویدی سخت و تنگاتنگ شده است و Samsung Galaxy S5670 Fit نیز به عنوان یک هوشمند مبتدی و خوش قیمت میتواند یک تجربه پایه از هوشمند را به کاربر ارائه دهد.

 

 

مشخصات دستگاه:

 

Network:

GSM 850/900/1800/1900,

HSDPA 900/2100

Operating system Android OS, v2.2
Processor 600 MHz processor
Memory 160 MB, 280 MB RAM
Display

3.3-inch  

320×240 resolution 

TFT capacitive touchscreen 

65K  colors 

TouchWiz v3.0 UI 

Proximity sensor for auto turn-off

Accelerometer sensor for UI auto-rotate

Camera

5 MP, 2560х۱۹۲۰ pixels, autofocus/ QVGA@15fps

Secondary Camera No
Video Support MP4/H.264/H.263 player
Audio Support MP3/WAV/eAAC+ player
Connectivity Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi hotspot, Bluetooth v2.1+A2DP,  USB 2.0, GPS with A-GPS support
Storage Type microSD (up to 32GB), 2GB included
Battery Li-ion 1350 mAh
Supports Digital compass
SNS integration
Organizer
Document viewer/editor
Image/video editor
Google Search, Maps, Gmail,
YouTube, Calendar, Google Talk, Picasa integration
Voice memo/dial
Predictive text input (Swype)
Dimensions 110.2 x 61.2 x 12.6 mm
Weight 108 g

 

 

 

بررسی

سامسونگ در سال اخیر تمرکز خاصی روی اندرویدی ها داشته است و مدلهای بسیار متنوعی در نرخ های مختلف قیمتی از بالا همچون Nexus S و Galaxy S II تا نرخ متوسط همچون Galaxy Pro و  Galaxy Ace و سرانجام خوش قیمت هایی همچون Galaxy mini  و  Galaxy Gio را روانه بازار کرده است و به نظر می آید این شرکت کره ای و یکه تاز سرزمین اندرویدی ها در کنار بادا، تنها روی اندروید سرمایه گذاری خواهد کرد.

 

 

 

 

Fit یکی از هوشمندهای ارزان قیمت این شرکت بوده که تا کنون نیز با استقبال مناسبی در بازار روبرو شده است و کاربرانی که به دنبال یک گوشی مبتنی بر اندروید با قیمت پایین هستند، حتما سراغی از آن میگیرند.

 

 

 

 

طراحی این گوشی از جلو و دورادور بسیار بهتر از قیمت آن به نظر می آید و نواری از کروم دور تا دور صفحه نمایش را پوشانیده و جلوه خاصی به آن داده است. پوشش کرومی روی دکمه Home نیز در کنار نوار کرومی دور بلندگوی مکالمه نیز به زیبایی و جذابیت گوشی افزوده و نشان دهنده تفاوت خاصی در طراحی Fit در قیاس با دیگر خوش قیمت هاست. بر عکس جلوی گوشی، پشت Fit طراحی زیبایی نداشته و تنها کاور تمام پلاستیکی باتری طرح دار نظرتان را جلب خواهد کرد.

 

 

 

در پایین صفحه نمایش سه دکمه سخت افزاری که شامل menu، home و back هستند، وجود دارد تا در منوگردی به کمک شما بیاید.

 

 

در سمت چپ راکر صدا و درگاه کارت microSD و در سمت چپ تنها دکمه پاور قرار دارند و در نهایت نیز در بالای گوشی محل قرارگیری جک صوتی ۳.۵ میلی متری و درگاه پورت پوشش دار Micro USB است. متاسفانه Galaxy S5670 Fit هم از دکمه مخصوص شاتر بی بهره است.

 

 

 

صفحه نمایش ۳.۳ اینچی از نوع لمسی خازنی و دارای حداکثر رزولوشن ۲۴۰*۳۲۰ است که این رزولوشن پایین از نقاط ضعف اصلی این گوشی محسوب میشود، چرا که وبگردی با دردسر زیادی همچون زوم کردن مکرر همراه خواهد بود و نوشته ها نیز کمی ناخوانا هستند. در عوض پاسخگویی صفحه و کیفیت آن مناسب است و غلظت رنگ و درخشندگی خوبی دارد، اما هنوز از بازتاب نور خارجی در آن آزار خواهید دید.

 

 

 

 

همانند دیگر اندرویدی های ارزان، Fit نیز دارای پردازنده Qualcomm MSM7227 با فرکانس پردازشی ۶۰۰MHz است. با اینکه به علت رزولوشن پایین پردازش های گرافیکی خیلی سنگین نیست و سرعت اجرای اپلیکیشن ها در Galaxy S5670 Fit  مناسب و منوگردی در آن سریع و راحت و روان است اما ضعف پردازنده را در اجرای اپلیکیشن ها و بازی های سنگین به راحتی حس خواهید کرد.

 

 

این هوشمند نیز دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۲.۲ است و متاسفانه با اینکه از عرضه نسخه ۲.۳ زمان زیادی میگذرد، در Galaxy S5670 Fit خبری از آن نیست. البته ۲.۲ و ۲.۳ تفات خاص و مهمی با هم ندارند اما به هر حال به روز بودن یک امتیاز است! البته این هوشمند را میتوانید به نسخه ۲.۳ به روز رسانی کنید.

 

 

رابط کاربری مخصوص سامسونگ TouchWiz نیز در تمام سامسونگ های نصب شده و Fit نیز از این اصل مستثنی نیست و در اینجا نیز برخی تفاوت های جزئی و اپلیکیشن های از پیش نصب شده همانند Socialhub برای همسانی شبکه های اجتماعی و ایمیل ها، و صفحه کلید Swype وجود دارند.

 

بر خلاف گوشی های ارزان قیمت، دوربین Fit افتضاح نیست! و شاید در قیاس با رقبای خود بهتر هم باشد. دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار بوده ولی از فلاش بی بهره است. در مجموع کیفیت عکس های گرفته شده با Fit مناسب است و جزئیات خوبی در عکس ها مشاهده میشود به علاوه اینکه غلظت رنگ و کنتراست تصویر نیز مناسب است. البته به علت فقدان فلاش عکاسی در محیط تاریک و در شب را کاملا باید حذف کنید. فیلمبرداری نیز با سرعت ۱۵ فریم در ثانیه در حداکثر رزولوشن ۲۴۰*۳۲۰ گرفته میشود که تنها برای تماشا روی گوشی مناسب است.

 

 

 

کیفیت مکالمه گلکسی فیت نیز مناسب است و با اینکه صدای رسیده خیلی بلند نیست، اما واضح و رسا است.

 

  

باتری ۱۳۵۰ میلی آمپر ساعتی Samsung Galaxy S5670 Fit عمر کمی داشته و در صورت استفاده معمول باید هر روز آن را شارژ کنید.

 

خلاسه گوشی خیلی خوبیه و من خیلی ازش راضیم.

|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12


جیمیل
چهار شنبه 23 شهريور 1385 ساعت 11:35 | بازدید : 883 | نویسنده : جالب ترین ها | ( نظرات )

این ایمیلی که جیمیل به من زده .

تاریخ هم در ان مشخص شده

 

Sep 12-1 day ago

ما هفته پیش خبردار شدیم که دستبرد اطلاعاتی به یک شرکت هلندی، که در زمینه تایید اعتبار سایتهای اینترنتی فعالیت می‌کند، می‌تواند از نظر امنیتی ارتباطات اینترنتی شما از جمله Gmail شما را دچار مشکل کرده باشد. با اینکه سیستمهای اینترنتی Google مورد دستبرد قرار نگرفته‌اند، ما این اطلاعات را برایتان می‌فرستیم چرا که اولویت نخست ما حفاظت از حریم شخصی و امنیت کاربرانمان است.

توجه داشته باشید که دریافت این ایمیل لزوما به این معنی نیست که حساب کاربری شما بدون اطلاع شما توسط اشخاص دیگری مورد استفاده قرار گرفته است.

در حالی که کاربران مرورگرChrome از این تهدید محافظت می شدند، به همه کاربران در ایران توصیه می‌کنیم که گامهای مشخصی برای تامین امنیت حساب خود بردارند. برای دسترسی به پیوندهای مفید و منابع مربوط به نکات زیر، لطفا پست وبلاگ ما در http://googlepersianblog.blogspot.com/2011/09/gmail.html  را بخوانید.


1. رمز عبور خود را تغییر دهید. ممکن است به هنگام ورود به حسابتان از شما خواسته شده باشد که رمز عبورتان را تغییر دهید. اگراینطور نیست، شما می‌توانید آن را به طور مستقیم از تنظیمات حساب Google خود تغییر دهید.

2. از اعتبار گزینه‌های بازیابی حساب کاربریتان اطمینان حاصل کنید .آدرس ایمیل دوم، شماره تلفنها و سایر اطلاعات می توانند، درصورت فراموشی یا سرقت رمز عبورتان، به کمک شما بیایند که دوباره به حسابتان وارد شوید. این گزینه‌ها را  دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که درست و به روز هستند.

3. وب سایتها و برنامه‌هایی که مجاز به دسترسی به حساب کاربری شما هستند را چک کنید واجازه دسترسی را از آنهایی که آشنا به نظر نمی‌رسند (یا مشکوک هستند) بگیرید. می‌توانید این لیست را از تنظیمات حساب کاربری Google خود ببینید.

4. تنظیمات Gmail خود را برای آدرس بازارسال (Forward) یا حسابهای کنترل‌کننده مشکوک چک کنید.

5.  به هشدارهایی که در مرورگر وب شما نمایش داده می‌شوند به دقت توجه کنید و بدون توجه با کلیک از آنها عبور نکنید.

برای راهکارهای بیشتر در جهت امنیت حساب کاربری خود می‌توانید به http://www.google.com/help/security مراجعه کنید. اگر فکر می‌کنید که حساب کاربری شما مورد دستبرد قرار گرفته است، می‌توانید مراحل بازیابی حساب را از طریق Gmail Help Center شروع کنید.

از توجه شما متشکریم،
تیم امنیت Google

من هم لینک دانلود گوگل کروم رو ویزارم. برای دانلود به ادامه بروید.

|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9


صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جالب ترین ها و آدرس jalebtarinha.LoXBblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را درکادر زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 116
:: کل نظرات : 16

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 166
:: باردید دیروز : 135
:: بازدید هفته : 307
:: بازدید ماه : 301
:: بازدید سال : 6104
:: بازدید کلی : 426217